tisdag 5 januari 2010

Vantar i mängder!


Jag vet inte hur många vantar i den här modellen som jag har virkat.... Känns som tusentals!!!! :-D Men det är lika roligt i alla fall varje gång!
De här har nu min vän Pjs på sina (numera :-)) varma händer.
Hoppas hon har dem på sig idag...
...termometern visar minus 11 grader här nu.... brrrr!!! :/

Mönstret hittar du här:
http://www.garnstudio.com/lang/se/visoppskrift.php?d_nr=98&d_id=40&lang=se

Jag brukar använda garnet Eskimo och virknål 6. Eskimo är 100% ren ull så då blir de riktigt täta och varma!!!

Tack min kära sambo för att du alltid ställer upp som modell när mina projekt ska fotas! Love U!

1 kommentar:

  1. ok, första tanken; har du gått och fått håriga armar :-) but now I see det är din modell som under tvång "ställt upp" frivilligt på fotandet ;-)

    Alltså vantarna är såååå varma så det inte är klokt, -15 idag och jag kännde inte ens av det ;-)

    Thank you thank you thank you
    hoppas MR BIG värmer lika bra :-)

    SvaraRadera