tisdag 8 juni 2010

Boktips!


Denna amigurumibok köpte jag i London när jag var där i maj! 25 stycken supersöta mönster att dyka ner i!
Vet inte om den finns i Sverige... Nån som vet?

Jag tror jag börjar med delfinen...
....eller ska jag ta tag i taxen...?
....eller pingvinen....?
....eller ska jag göra grodan...? ;) hmmmm.....

Jag har inte haft tid att virka på jättelänge, men nu har jag lite sommarlov innan jag börjar sommarjobba, så nu gäller det att passa på...
Typiskt mig att inte kunna bestämma mig.... ;)

Kram!

2 kommentarer:

  1. hej!
    jag har först nu sett att du skrivit en komentar på min blogg.
    Min humlas mönster ligger nu ute på bloggen.
    mvh malin

    SvaraRadera
  2. Hejsan! :)
    Jag har den boken på svenska, jag fick den av min mormor. Den heter "25 små gulliga amiguruidjur" av annie obaachan och jag har sett den på många webbbutiker, såsom bokus, allibris osv.
    MVH
    Rebecca
    http://beccapysslar.blogspot.com/

    SvaraRadera